loading...

بوسه ی آب دار

بازدید : 40
شنبه 8 بهمن 1401 زمان : 13:52

عنوان: چگونه از طريق تاسيس کلينيک زيبايي و ليزر موهاي زائد ميلياردر شويم؟

چگونه يک کلينيک زيبايي راه اندازي کنيم و از آن به درآمد ميلياردي برسيم؟ امروزه شبکه هاي اجتماعي بين مردم رواج زيادي پيدا کرده است به همين دليل عمل هاي زيبايي و کارهاي زيبايي پوستي در کشورمون عادي سازي شده است، تقاضا براي درمان‌ها و خدمات زيبايي در ايران زياد شده است و اين بازار براي شروع بازاري سودآور است. در ضمن منظور از انجام درمان هاي زيبايي صرفا عمل زيبايي نيست. مراقبت هاي پوستي، پاکسازي پوست، انجام انواع ليزر، همچنين ليزر موهاي زائد نيز شامل آن ميشود.

در يک آمار جهاني، گزارش وضعيت صنعت فدراسيون ملي مو و زيبايي (NHBF) براي سال 2021 نشان داد که 40? از مشاغل سالن ها و زيبايي براي رشد خود برنامه ريزي مي کنند.

اما نکته کليدي براي موفقيت يک سالن زيبايي اين است که در کنار ارائه درمان هاي بي عيب و نقص، تجربه اي آرامش بخش و لذت بخش را نيز به مشتريان خود ارائه دهد.

اين مي تواند براي کسب و کارهاي جديد گيج کننده باشد، اما نگران نباشيد. شرکت کارمانيا طب در هر چيزي که در مورد سالن زيبايي اعم از اجاره محل، تهيه تجهيزات و پرداخت حقوق کارکنان که بايد بدانيد، به شما کمک ميکند.

براي يافتن نکات و ترفندهاي روز و جديد براي افتتاح يک سالن زيبايي و چگونگي راه اندازي يک کسب و کار موفق و ميزان درآمد کلينيک زيبايي پس از راه اندازي، ادامه اين مطلب را بخوانيد.

ايده هاي راه اندازي کلينيک يا سالن زيبايي

هنگام راه اندازي يک کسب و کار زيبايي، بايد يک سوال کليدي را در نظر بگيريد. کدام خدمات زيبايي درماني را به مشتريان ارائه خواهيد داد؟

سالن‌ها و کلينيک ها مي‌توانند طيف وسيعي از درمان‌ها را ارائه دهند، اما در اينجا فقط چند مثال براي شما آورده شده است:

  • مانيکور و پديکور
  • ميکروبليدينگ ابرو، نخ يا فرم دادن
  • درمان هاي مو مانند سفيد کردن محل رشد موهاي زائد، اپيلاسيون و يا ليزر موهاي زائد (درصورت داشتن لاين حذف موهاي زائد و خريد ليزر مو براي کلينيک خود)
  • ماساژ، از ماساژ بدن گرفته تا بافت هاي عميق پوستي و صورت
  • خدمات برنزه کردن مانند اسپري برنزه کننده يا تخت هاي برنزه
  • درمان هاي تخصصي مو مانند اکستنشن مو، صاف کردن شيميايي، خشک کردن مو يا سشوار برزيلي
  • درمان هاي زيبايي تخصصي مانند بوتاکس يا کاهش سلوليت
  • ميکاپ و شينيون حرفه اي

به ياد داشته باشيد، در اين صنعت جلوتر ماندن از روندهاي فعلي و رقبا بسيار کليدي است. براي مثال اگر در هنر ناخن تخصص داريد اما سبک جديدي را که همه مي‌خواهند امتحان کنند را ارائه نمي‌دهيد، و در رقابت شکست مي‌خوريد، پس آماده باشيد که فهرست‌هاي درمان خود را هر از چند گاهي اصلاح کنيد.

برخي از سوالات اضافي که از خود در مورد کلينيک زيبايي ميپرسيد عبارتند از:

  • تعداد فزاينده اي از مردان اکنون به دنبال درمان هاي تخصصي بهداشت و زيبايي هستند، آيا مي خواهيد سالن شما مردان، زنان يا هر دو را جذب کند؟ شما بايد درمان، برندسازي و بازاريابي خود را بر اين اساس تنظيم کنيد که هم مردان و هم بانوان را جذب سالن خود کنيد.
  • چقدر پول براي کسب و کار خود مي خواهيد خرج کنيد؟ تجهيزات مورد نياز براي درمان هاي اساسي مانند مانيکور و پديکور چند صد هزار تومان هزينه دارد، در حالي که خريد ليزر مو ممکن است ميليون ها يا حتي ميلياردها هزينه داشته باشند.
  • آيا مي خواهيد در کنار ارائه خدمات محصولي نيز بفروشيد؟ فروش محصولات زيبايي کنار ارائه خدمات شما، جريان درآمد ديگري را به شما اضافه مي کند، اما بايد براي به دست آوردن اين درآمد سرمايه گذاري بيشتري کنيد.

انجام تحقيقات بازار براي کلينيک زيبايي

هنگامي که راه اندازي کسب و کارِ کلينيک زيبايي را در ذهن داريد، بسيار مهم است که قبل از متعهد شدن به آن، قابليت و شانس موفقيت آن را ارزيابي کنيد.

براي انجام اين کار، ابتدا بايد بررسي کنيد که مخاطبان هدف شما چه کساني هستند. سپس مي توانيد از اين براي انجام تحقيقات بازار و کسب بازخورد در مورد ايده خود از مشتريان هدف خود استفاده کنيد.

اينترنت ميتواند ايده بسيار خوبي براي تحقيقات شما باشد، اما نبايد تحقيقات ميداني را نيز فراموش کرد.

انتخاب نام سالن و کلينيک زيبايي

نامگذاري بخشي سرگرم کننده اما دشوار است. البته، شما بايد نام کسب و کار خود را دوست داشته باشيد، نام به اندازه اي مهم است که به عنوان يک نمايش دقيق از تصوير برند شما عمل کند.

ايده نام سالن زيبايي:

  • به کلماتي که در مورد سالن خود و خدماتي که ارائه مي دهيد فکر مي کنيد و زماني که کلمه اي در مورد سالن و خدمات خود به ذهنتان خطور مي کند فهرست کنيد. خودتان را محدود نکنيد؛ همه چيز را روي کاغذ بياوريد. سپس سعي کنيد آنها را به روش هاي جالبي ترکيب کنيد، مترادف آنها و غيره را بررسي کنيد.
  • سعي کنيد نام يا نام مستعار خود را در نام سالن بگنجانيد.
  • سعي کنيد نام شهر يا شهرستاني که در آن مستقر هستيد به صورت اصطلاح يا نامي مستعار را در نام سالن خود بگنجانيد.
  • اجناس‌ و خدمات مربوط به سالن را فهرست کنيد. آيا هر کدام نام خوبي دارند؟ ميتوانيد با کمي تغيير از آنها نيز استفاده کنيد.

به ياد داشته باشيد، نام کلينيک زيبايي شما بايد اين ها را باشد:

  • خاطره انگيز
  • منحصر به فرد (شما نمي خواهيد مشتريان، شما را با تجارت ديگري اشتباه بگيرند)
  • خواندن، املا و تلفظ آسان نام شما
  • براي مخاطب هدف شما جذاب باشد.
  • براي استفاده به عنوان نام شرکت و برند شخصي در دسترس است
  • نام شما براي استفاده به عنوان نام دامنه وب سايت موجود است.

هنگامي که نام کامل را انتخاب کرديد، بايد آن را به طور رسمي ثبت کنيد تا از نام برند شما سو استفاده نشود.

نوشتن طرح اوليه کسب و کارِ سالن زيبايي شما

نوشتن طرحِ کسب و کار کلينيک و سالن زيبايي به شما کمک مي کند تا هر جنبه اي از اداره سالن خود را ترسيم کنيد، از استراتژي بازاريابي و برنامه هاي استخدام درمانگر گرفته تا مشکلات مالي.

هزينه افتتاح سالن زيبايي چقدر است؟

همانطور که قبلاً گفته شد، از همان ابتدا بايد مبلغ قابل توجهي را در سالن و کلينيک زيبايي خود سرمايه گذاري کنيد. هزينه هاي کليدي که با آن روبرو خواهيد شد عبارتند از:

  • خريد يا اجاره محل کلينيک زيبايي شما
  • تجهيز سالن از لحاظ زيبايي بصري و دکوراسيون
  • خريد و اجاره تجهيزات و دستگاه هاي زيبايي، ابزار و محصولات
  • پرداخت حقوق کارکنان

وقتي صحبت از هزينه‌هاي راه‌اندازي سالن زيبايي و يا کلينيک زيبايي مي‌شود، کاملا بستگي به موارد بالا دارد.

به دليل متغير بودنِ قيمت ها در کشور، شما ميتوانيد براي برآوورد هزينه هاي خود از مشاوران شرکت کارمانيا طب بهره ببريد، بايد در نظر بگيريد که مشاوران شرکت کارمانيا طب با در نظر گرفتن شرايط مالي شما بهترين پيشنهاد ها را براي راه اندازي کلينيک زيبايي به شما ميدهند، اين شرکت بسيار صادقانه و شفاف و بدون هيچ هزينه اي اين کار را براي شما انجام ميدهد. همچنين شرکت کارمانياطب بهترين قيمت دستگاه هاي زيبايي را در ايران در اختيار کلينيک داران قرار ميدهد، اين شرکت واردکننده ي تجهيزات ِ کلينيک زيبايي به ايران هستند.

اما در مورد هزينه ها نيز بايد تا حد امکان آماده اتفاقات غير مترقبه باشيد. هميشه يک بودجه اضطراري براي آنچه که قابل پيشبيني نيست در نظر بگيريد.

تامين بودجه کلينيک زيبايي يا سالن زيبايي

پرداخت هزينه براي راه اندازي يک سالن زيبايي با پول خود هميشه يک گزينه ممکن نيست. بنابراين طيف وسيعي از راه‌ها وجود دارد که کارآفرينان زيبايي مي‌توانند براي افتتاح يک سالن بودجه کسب کنند.

ما مي دانيم که تامين مالي چقدر براي کسب و کارهاي کوچک و متوسط ??اهميت دارد، بنابراين تصميم گرفتيم اين کار را براي شما انجام دهيم. تامين بودجه ممکن است بسيار دشوار باشد ولي شما براي اين کار ميتوانيد از وام هاي بانکي استفاده کنيد، در نظر داشته باشيد دريافت وام هاي بانکي به تازگي بسيار سخت و دشوار شده است و نياز به ضامن معتبر، گردش مالي زياد در بانک و... ميباشد، در ضمن برا وام هاي بانکي سود هاي زيادي در نظر گرفته ميشود.

شرکت کارمانيا طب براي اين موضوع نيز راهکار مفيدي براي کلينيک داران در نظر گرفته است، که ميتوانند تمام تجهيزات زيبايي و پزشکي خود را قسط بندي کنند و آن را به صورت قسطي بپردازند، اين امکان براي تمام کساني که قصد راه اندازي کلينيک زيبايي دارند فراهم است که بدون هيچ سود و ضامني دستگاه هاي زيبايي خود را اقساطي خريداري کنند.

خريد دستگاه ليزر براي کلينيک زيبايي

امروزه دستگاه هاي زيادي براي راه اندازي کلينيک زيبايي وجود دارند که خدمات زيادي به مشتريان ميدهند.

اگر در کلينيک خود قصد ارائه خدمات موهاي زائد داريد ميتوانيد از دستگاه هاي مختلفي براي از بين بردن موهاي زائد مشتريان استفاده کنيد مشاوران همچنين شرکت کارمانيا طب آماده هستند که انواع دستگاه هاي پرفروش دنيا را در اختيار شما قرار دهند.

همچنين ميتوانيد با مراجعه به سايت کارمانيا طب اطلاعات زيادي در مورد خريد ليزر تيتانيوم بدست بياوريد، همانطور که اکثر کلينيک داران ميدانند اين دستگاه بهترين جوابدهي و قيمت را در نوع خود دارد که شرکت کارمانيا طب ارزان ترين قيمت دستگاه سوپرانو آيس تيتانيوم را در ايران دارد، براي خريد دستگاه تيتانيوم ميتوانيد کليک کنيد.

همچنين شما ميتوانيد تمام دستگاه هاي زيبايي خود از جمله دستگاه هايفو، ليزر کيوسوئيچ (دستگاه پاک کننده تتو) ، دستگاه RF فراکشنال، انواع دستگاه هاي لاغري موضعي و دستگاه پاکسازي پوست و... را با بهترين قيمت در ايران از اين شرکت تهيه کنيد.

به عنوان صاحب کلينيک زيبايي چقدر مي توانيد درآمد کسب کنيد؟

پولي که به خانه مي بريد به مبلغي که براي خدمات خود هزينه ميکنيد بستگي دارد، درآمد شما در مقابل هزينه هايي که پرداخت مي کنيد قرار دارد. بنابراين، قيمت‌هايي که براي درمان‌هاي خود انتخاب مي‌کنيد بسيار مهم هستند، آنها بايد پتانسيل کسب سود را داشته باشند، در حالي که براي مشتري هدف شما جذاب باشند.

وقتي صحبت از درآمد به ميان مي‌آيد، در انگلستان سالن‌هاي زيبايي از حداقل 3000 پوند در ماه براي صاحبان خود درآمد دارند، بنابراين بسته به اندازه سالن خود، مي‌توانيد پتانسيل درآمد سالن شخصي خود را بررسي کنيد. در انگلستان اگر سالن خود را به خوبي اداره کنيد، مي توانيد 50000 تا 100000 پوند يا بيشتر درآمد کسب کنيد.(اين مبلغ تو انگلستان هم ماورايي است.)

با اين حال، نبايد انتظار داشته باشيد که فوراً سود کنيد. اين احتمال وجود دارد که ماه‌ها، حتي سال‌ها بگذرد تا اينکه شما شروع به دريافت پول بيشتري نسبت به پرداختي يا سرمايه‌گذاري در اداره سالن خود کنيد. اما نااميد نشويد شما هر فرصتي براي کسب سود فوق العاده پس از تاسيس داريد. شما فقط بايد صبور باشيد و سخت کار کنيد و با شرکت کارمانياطب براي مشاوره در مورد درآمد خود در ارتباط باشيد.

منبع: karmaniateb.ir

عنوان: چگونه از طريق تاسيس کلينيک زيبايي و ليزر موهاي زائد ميلياردر شويم؟

چگونه يک کلينيک زيبايي راه اندازي کنيم و از آن به درآمد ميلياردي برسيم؟ امروزه شبکه هاي اجتماعي بين مردم رواج زيادي پيدا کرده است به همين دليل عمل هاي زيبايي و کارهاي زيبايي پوستي در کشورمون عادي سازي شده است، تقاضا براي درمان‌ها و خدمات زيبايي در ايران زياد شده است و اين بازار براي شروع بازاري سودآور است. در ضمن منظور از انجام درمان هاي زيبايي صرفا عمل زيبايي نيست. مراقبت هاي پوستي، پاکسازي پوست، انجام انواع ليزر، همچنين ليزر موهاي زائد نيز شامل آن ميشود.

در يک آمار جهاني، گزارش وضعيت صنعت فدراسيون ملي مو و زيبايي (NHBF) براي سال 2021 نشان داد که 40? از مشاغل سالن ها و زيبايي براي رشد خود برنامه ريزي مي کنند.

اما نکته کليدي براي موفقيت يک سالن زيبايي اين است که در کنار ارائه درمان هاي بي عيب و نقص، تجربه اي آرامش بخش و لذت بخش را نيز به مشتريان خود ارائه دهد.

اين مي تواند براي کسب و کارهاي جديد گيج کننده باشد، اما نگران نباشيد. شرکت کارمانيا طب در هر چيزي که در مورد سالن زيبايي اعم از اجاره محل، تهيه تجهيزات و پرداخت حقوق کارکنان که بايد بدانيد، به شما کمک ميکند.

براي يافتن نکات و ترفندهاي روز و جديد براي افتتاح يک سالن زيبايي و چگونگي راه اندازي يک کسب و کار موفق و ميزان درآمد کلينيک زيبايي پس از راه اندازي، ادامه اين مطلب را بخوانيد.

ايده هاي راه اندازي کلينيک يا سالن زيبايي

هنگام راه اندازي يک کسب و کار زيبايي، بايد يک سوال کليدي را در نظر بگيريد. کدام خدمات زيبايي درماني را به مشتريان ارائه خواهيد داد؟

سالن‌ها و کلينيک ها مي‌توانند طيف وسيعي از درمان‌ها را ارائه دهند، اما در اينجا فقط چند مثال براي شما آورده شده است:

  • مانيکور و پديکور
  • ميکروبليدينگ ابرو، نخ يا فرم دادن
  • درمان هاي مو مانند سفيد کردن محل رشد موهاي زائد، اپيلاسيون و يا ليزر موهاي زائد (درصورت داشتن لاين حذف موهاي زائد و خريد ليزر مو براي کلينيک خود)
  • ماساژ، از ماساژ بدن گرفته تا بافت هاي عميق پوستي و صورت
  • خدمات برنزه کردن مانند اسپري برنزه کننده يا تخت هاي برنزه
  • درمان هاي تخصصي مو مانند اکستنشن مو، صاف کردن شيميايي، خشک کردن مو يا سشوار برزيلي
  • درمان هاي زيبايي تخصصي مانند بوتاکس يا کاهش سلوليت
  • ميکاپ و شينيون حرفه اي

به ياد داشته باشيد، در اين صنعت جلوتر ماندن از روندهاي فعلي و رقبا بسيار کليدي است. براي مثال اگر در هنر ناخن تخصص داريد اما سبک جديدي را که همه مي‌خواهند امتحان کنند را ارائه نمي‌دهيد، و در رقابت شکست مي‌خوريد، پس آماده باشيد که فهرست‌هاي درمان خود را هر از چند گاهي اصلاح کنيد.

برخي از سوالات اضافي که از خود در مورد کلينيک زيبايي ميپرسيد عبارتند از:

  • تعداد فزاينده اي از مردان اکنون به دنبال درمان هاي تخصصي بهداشت و زيبايي هستند، آيا مي خواهيد سالن شما مردان، زنان يا هر دو را جذب کند؟ شما بايد درمان، برندسازي و بازاريابي خود را بر اين اساس تنظيم کنيد که هم مردان و هم بانوان را جذب سالن خود کنيد.
  • چقدر پول براي کسب و کار خود مي خواهيد خرج کنيد؟ تجهيزات مورد نياز براي درمان هاي اساسي مانند مانيکور و پديکور چند صد هزار تومان هزينه دارد، در حالي که خريد ليزر مو ممکن است ميليون ها يا حتي ميلياردها هزينه داشته باشند.
  • آيا مي خواهيد در کنار ارائه خدمات محصولي نيز بفروشيد؟ فروش محصولات زيبايي کنار ارائه خدمات شما، جريان درآمد ديگري را به شما اضافه مي کند، اما بايد براي به دست آوردن اين درآمد سرمايه گذاري بيشتري کنيد.

انجام تحقيقات بازار براي کلينيک زيبايي

هنگامي که راه اندازي کسب و کارِ کلينيک زيبايي را در ذهن داريد، بسيار مهم است که قبل از متعهد شدن به آن، قابليت و شانس موفقيت آن را ارزيابي کنيد.

براي انجام اين کار، ابتدا بايد بررسي کنيد که مخاطبان هدف شما چه کساني هستند. سپس مي توانيد از اين براي انجام تحقيقات بازار و کسب بازخورد در مورد ايده خود از مشتريان هدف خود استفاده کنيد.

اينترنت ميتواند ايده بسيار خوبي براي تحقيقات شما باشد، اما نبايد تحقيقات ميداني را نيز فراموش کرد.

انتخاب نام سالن و کلينيک زيبايي

نامگذاري بخشي سرگرم کننده اما دشوار است. البته، شما بايد نام کسب و کار خود را دوست داشته باشيد، نام به اندازه اي مهم است که به عنوان يک نمايش دقيق از تصوير برند شما عمل کند.

ايده نام سالن زيبايي:

  • به کلماتي که در مورد سالن خود و خدماتي که ارائه مي دهيد فکر مي کنيد و زماني که کلمه اي در مورد سالن و خدمات خود به ذهنتان خطور مي کند فهرست کنيد. خودتان را محدود نکنيد؛ همه چيز را روي کاغذ بياوريد. سپس سعي کنيد آنها را به روش هاي جالبي ترکيب کنيد، مترادف آنها و غيره را بررسي کنيد.
  • سعي کنيد نام يا نام مستعار خود را در نام سالن بگنجانيد.
  • سعي کنيد نام شهر يا شهرستاني که در آن مستقر هستيد به صورت اصطلاح يا نامي مستعار را در نام سالن خود بگنجانيد.
  • اجناس‌ و خدمات مربوط به سالن را فهرست کنيد. آيا هر کدام نام خوبي دارند؟ ميتوانيد با کمي تغيير از آنها نيز استفاده کنيد.

به ياد داشته باشيد، نام کلينيک زيبايي شما بايد اين ها را باشد:

  • خاطره انگيز
  • منحصر به فرد (شما نمي خواهيد مشتريان، شما را با تجارت ديگري اشتباه بگيرند)
  • خواندن، املا و تلفظ آسان نام شما
  • براي مخاطب هدف شما جذاب باشد.
  • براي استفاده به عنوان نام شرکت و برند شخصي در دسترس است
  • نام شما براي استفاده به عنوان نام دامنه وب سايت موجود است.

هنگامي که نام کامل را انتخاب کرديد، بايد آن را به طور رسمي ثبت کنيد تا از نام برند شما سو استفاده نشود.

نوشتن طرح اوليه کسب و کارِ سالن زيبايي شما

نوشتن طرحِ کسب و کار کلينيک و سالن زيبايي به شما کمک مي کند تا هر جنبه اي از اداره سالن خود را ترسيم کنيد، از استراتژي بازاريابي و برنامه هاي استخدام درمانگر گرفته تا مشکلات مالي.

هزينه افتتاح سالن زيبايي چقدر است؟

همانطور که قبلاً گفته شد، از همان ابتدا بايد مبلغ قابل توجهي را در سالن و کلينيک زيبايي خود سرمايه گذاري کنيد. هزينه هاي کليدي که با آن روبرو خواهيد شد عبارتند از:

  • خريد يا اجاره محل کلينيک زيبايي شما
  • تجهيز سالن از لحاظ زيبايي بصري و دکوراسيون
  • خريد و اجاره تجهيزات و دستگاه هاي زيبايي، ابزار و محصولات
  • پرداخت حقوق کارکنان

وقتي صحبت از هزينه‌هاي راه‌اندازي سالن زيبايي و يا کلينيک زيبايي مي‌شود، کاملا بستگي به موارد بالا دارد.

به دليل متغير بودنِ قيمت ها در کشور، شما ميتوانيد براي برآوورد هزينه هاي خود از مشاوران شرکت کارمانيا طب بهره ببريد، بايد در نظر بگيريد که مشاوران شرکت کارمانيا طب با در نظر گرفتن شرايط مالي شما بهترين پيشنهاد ها را براي راه اندازي کلينيک زيبايي به شما ميدهند، اين شرکت بسيار صادقانه و شفاف و بدون هيچ هزينه اي اين کار را براي شما انجام ميدهد. همچنين شرکت کارمانياطب بهترين قيمت دستگاه هاي زيبايي را در ايران در اختيار کلينيک داران قرار ميدهد، اين شرکت واردکننده ي تجهيزات ِ کلينيک زيبايي به ايران هستند.

اما در مورد هزينه ها نيز بايد تا حد امکان آماده اتفاقات غير مترقبه باشيد. هميشه يک بودجه اضطراري براي آنچه که قابل پيشبيني نيست در نظر بگيريد.

تامين بودجه کلينيک زيبايي يا سالن زيبايي

پرداخت هزينه براي راه اندازي يک سالن زيبايي با پول خود هميشه يک گزينه ممکن نيست. بنابراين طيف وسيعي از راه‌ها وجود دارد که کارآفرينان زيبايي مي‌توانند براي افتتاح يک سالن بودجه کسب کنند.

ما مي دانيم که تامين مالي چقدر براي کسب و کارهاي کوچک و متوسط ??اهميت دارد، بنابراين تصميم گرفتيم اين کار را براي شما انجام دهيم. تامين بودجه ممکن است بسيار دشوار باشد ولي شما براي اين کار ميتوانيد از وام هاي بانکي استفاده کنيد، در نظر داشته باشيد دريافت وام هاي بانکي به تازگي بسيار سخت و دشوار شده است و نياز به ضامن معتبر، گردش مالي زياد در بانک و... ميباشد، در ضمن برا وام هاي بانکي سود هاي زيادي در نظر گرفته ميشود.

شرکت کارمانيا طب براي اين موضوع نيز راهکار مفيدي براي کلينيک داران در نظر گرفته است، که ميتوانند تمام تجهيزات زيبايي و پزشکي خود را قسط بندي کنند و آن را به صورت قسطي بپردازند، اين امکان براي تمام کساني که قصد راه اندازي کلينيک زيبايي دارند فراهم است که بدون هيچ سود و ضامني دستگاه هاي زيبايي خود را اقساطي خريداري کنند.

خريد دستگاه ليزر براي کلينيک زيبايي

امروزه دستگاه هاي زيادي براي راه اندازي کلينيک زيبايي وجود دارند که خدمات زيادي به مشتريان ميدهند.

اگر در کلينيک خود قصد ارائه خدمات موهاي زائد داريد ميتوانيد از دستگاه هاي مختلفي براي از بين بردن موهاي زائد مشتريان استفاده کنيد مشاوران همچنين شرکت کارمانيا طب آماده هستند که انواع دستگاه هاي پرفروش دنيا را در اختيار شما قرار دهند.

همچنين ميتوانيد با مراجعه به سايت کارمانيا طب اطلاعات زيادي در مورد خريد ليزر تيتانيوم بدست بياوريد، همانطور که اکثر کلينيک داران ميدانند اين دستگاه بهترين جوابدهي و قيمت را در نوع خود دارد که شرکت کارمانيا طب ارزان ترين قيمت دستگاه سوپرانو آيس تيتانيوم را در ايران دارد، براي خريد دستگاه تيتانيوم ميتوانيد کليک کنيد.

همچنين شما ميتوانيد تمام دستگاه هاي زيبايي خود از جمله دستگاه هايفو، ليزر کيوسوئيچ (دستگاه پاک کننده تتو) ، دستگاه RF فراکشنال، انواع دستگاه هاي لاغري موضعي و دستگاه پاکسازي پوست و... را با بهترين قيمت در ايران از اين شرکت تهيه کنيد.

به عنوان صاحب کلينيک زيبايي چقدر مي توانيد درآمد کسب کنيد؟

پولي که به خانه مي بريد به مبلغي که براي خدمات خود هزينه ميکنيد بستگي دارد، درآمد شما در مقابل هزينه هايي که پرداخت مي کنيد قرار دارد. بنابراين، قيمت‌هايي که براي درمان‌هاي خود انتخاب مي‌کنيد بسيار مهم هستند، آنها بايد پتانسيل کسب سود را داشته باشند، در حالي که براي مشتري هدف شما جذاب باشند.

وقتي صحبت از درآمد به ميان مي‌آيد، در انگلستان سالن‌هاي زيبايي از حداقل 3000 پوند در ماه براي صاحبان خود درآمد دارند، بنابراين بسته به اندازه سالن خود، مي‌توانيد پتانسيل درآمد سالن شخصي خود را بررسي کنيد. در انگلستان اگر سالن خود را به خوبي اداره کنيد، مي توانيد 50000 تا 100000 پوند يا بيشتر درآمد کسب کنيد.(اين مبلغ تو انگلستان هم ماورايي است.)

با اين حال، نبايد انتظار داشته باشيد که فوراً سود کنيد. اين احتمال وجود دارد که ماه‌ها، حتي سال‌ها بگذرد تا اينکه شما شروع به دريافت پول بيشتري نسبت به پرداختي يا سرمايه‌گذاري در اداره سالن خود کنيد. اما نااميد نشويد شما هر فرصتي براي کسب سود فوق العاده پس از تاسيس داريد. شما فقط بايد صبور باشيد و سخت کار کنيد و با شرکت کارمانياطب براي مشاوره در مورد درآمد خود در ارتباط باشيد.

منبع: karmaniateb.ir

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 2066
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی